Waar gaat het om in het leven?

Jesseblij3

Jij.

Mens.

Waarom ben je hier?

a. Om geld te verdienen

b. Om te leren (school, vervolgopleiding, diploma, werk)

c. Om te genieten van wie je bent: liefde, feest en vreugde.

Lever uw antwoorden in voor 30 april 2013 en u maakt kans op de kroon op ons werk: een gratis en gesigneerd exemplaar van ‘Opvoeden in een gestoorde wereld’.

Tevens krijg je een uitnodiging voor de officiële boekpresentatie in Harderwijk bij onze drukster Carin! Datum volgt.

Warme zwaai,

Eugenie

7 thoughts on “Waar gaat het om in het leven?

  1. Antwoord: C
    ( C C C C C C C C C C C C C C C C C C CC CC C C C CC C C C C C C C C C C C C C C C C)

  2. Goeiemorgen! MIjn antwoord is een combinatie van 2 en 3. Om te leren, maar dan vooral genieten van wat ik geleerd heb: lopen, dansen, eten, drinken, liefhebben, zwemmen, etc. etc.

    Warme groet, 🙂

    Sofie Chwatchko Date: Thu, 11 Apr 2013 15:59:38 +0000 To: chwatchko@live.nl

  3. het antwoord is c en b want je moet wel leren alleen niet op de manier die hier aangegeven staan tussen de haakjes

  4. Ik geniet van leren, door leren leer ik loslaten en kan ik meer genieten. Door leren leer ik andere manieren om te genieten. B en c dus voor mij.

Geef een reactie

