Pas op de plaats

DSC00176Na maanden alleen maar liefde en dankbaarheid en geluk stagneerde de boel hier ineens. Het begon zo ergens vorige week en dit weekend stond de trein stil.

Ineens was er een botsing, viel Tygo van de trampoline, kreeg ik toestemming een project te starten waarna het toch weer werd uitgesteld, waren er heel weinig mensen bij de lezing in Breda.. Geen grote dingen maar het viel op..

Vandaag startten we de dag dan ook met rustig ontbijten en daarna togen we de natuur in. Fianne speelde en wij zaten op een bankje en nipten aan onze thee. Stilte.

De afgelopen weken hebben we enorm hard gewerkt. We zagen hoe we vanuit de zuivere energie langzaam overgenomen waren door de mind. Ik zag hoe ik terecht was gekomen in de laag waarin ik heen en weer slinger tussen: ‘Het maakt me niets uit wat mensen van ons werk denken of van mij’ naar ‘Ik vind het heel belangrijk wat mensen van ons werk en van ons vinden’.

Dat manifesteerde zich meteen in de vorm. Ik merk aan dit soort ontwikkelingen dat de tijden echt veranderd zijn. Vroeger duurde het veel langer voordat ik dit soort dingen terug gereflecteerd kreeg in mijn leven. Nu is het meteen. Zo binnen, zo buiten.

We zagen ook dat we de liefde vergeten waren. Alleen maar werk blazen en met de kinderen bezig en anderen.. Het zien dat we ons weer op elkaar moesten richten gaf meteen rust.

We leren steeds beter zien dat alles in de energie begint. Als er teveel mind in ons lichaam is, dan toont zich dat in onze zichtbare, voelbare wereld.

Even pas op de plaats..

One thought on “Pas op de plaats

  1. Pingback: De terreur van het positief denken | Freeskool Nederland

Geef een reactie

