Be the change (1)

Jetske_I6E1963-SFW

Zoals ik in een eerder artikel schreef is dit de tijd om af te rekenen met de kronkels van je mind en je een weg te banen, de vrijheid in, je essentie in. Jan en ik vinden die weg avontuurlijk en authentiek en daarom bewegen we ons, met alle ups en downs die ermee gepaard gaan, altijd in die richting. We zijn niet alleen. Er zijn onnoemelijk veel mensen die uit de rijdende trein zijn gesprongen en het vrije veld in zijn gegaan.

Gewoon beginnen. Gewoon doen. Vanuit ‘me’.

In deze serie van ‘Be the change’ zal ik om de zoveel tijd mensen in het voetlicht plaatsen die hun dromen achterna gingen en stap voor stap afrekenden met hun mind programmering. Mensen die steeds dieper in contact kwamen met hun authentieke scheppingskracht en van daaruit vernieuwing de aarde op brachten.

Ik stel u met alle liefde voor aan Jetske van der Greef.

Wij leerden Jetske kennen in onderwijsland omdat wij als thuisonderwijzers altijd op zoek zijn naar inspirerende mensen, ook in het onderwijsveld. Jetske is me er eentje!

Zij volgde haar passie en gaf vorm aan haar essentie, haar liefde, door midden in deze toch redelijk dichtgetimmerde wereld van onderwijsregulering haar eigen pad te volgen. Ze richtte een school op waar kinderen in heelheid hun stappen kunnen zetten, kunnen ademen, kunnen genieten en leven.

Wij hebben haar en haar school bezocht en ervan genoten.

Klik hier voor veel meer!

Eugenie

 

One thought on “Be the change (1)

Geef een reactie

