Laat je (p)koppie niet hangen

Dangling Doll kopieIk vind het merkwaardige tijden, of ligt dat aan mij?

Het is alsof alles dat liefdeloos was vol het toneel op gaat, ogenschijnlijk alles dat liefdevol is, nog meer verpletterend en verplaatsend dan ervoor.

Het stormt en we moeten onszelf stevig vastsjorren aan de mast van ons schip.

Dus heb je het nu moeilijk, wordt stil. Leg je denken het zwijgen op, richt je aandacht op je zintuigen en voel hoe stil het overal in je lichaam is. Misschien is het een spektakel in je buik, met name rond de solar plexus. Laat die plek voor wat het is, als je erg uit balans bent.

Als je enige grond onder de voeten voelt kun je eens kijken of je het tumult in je solar plexus kunt bekijken, zoals je een toneelstuk bekijkt, met enige afstand. Als dat lukt zal het tumult veranderen van kwaliteit.

Wat er nu ook gaande moge zijn in je leven, in je uiterlijke manifestatie van je innerlijk, laat het (p)koppie niet hangen.

Wordt stil. Dat is de weg.

De afgelopen dagen waren voor mij zeer enerverend omdat de mind met volle bepakking en bewapening mijn toneel op was komen daveren. Alle onwaarheden met betrekking tot veiligheid en geld die ik nog niet had gezien, kwamen in de spotlights. Op het moment dat dit gebeurde was er te weinig bewustzijn in mijn lichaam om het te kunnen verdragen, om het te kunnen dragen. Ik viel er meteen mee samen. Ik was a pain in the ass voor mijn omgeving.

Nu, met enige hulp van anderen, kan ik door de bomen het bos weer wat zien en gaat de levensenergie weer door mijn lichaam. Ik ga mijn plannen toch gewoon weer in de actie brengen. Of het resultaat oplevert zien we dan wel weer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

One thought on “Laat je (p)koppie niet hangen

  1. ja geld shit redt dat bij mij ook , dan neemt ook mind het over , duurt best even voor ik dat weer los kan laten weer gewoon kan ZIJN

Geef een reactie

