Zo stil in mij..

indexHoewel er ineens veel artikelen van mijn hand de ether ingaan, wordt het steeds stiller in mij.

Het ‘oefenen’ met het stil leggen van de mind op het moment dat ik me gewaar ben dat de mind aan het tetteren is, werpt zijn vruchten af… ‘Gradually’, zoals Barry Long zegt.. Het gaat inderdaad geleidelijk… langzaam…met vallen en opstaan…

De oefening is mijn aandacht ogenblikkelijk naar mijn uitademing te brengen op het moment dat ik me realiseer dat ik al mijn aandacht het denken in heb gestopt..

 

One thought on “Zo stil in mij..

Geef een reactie

