Werk shift

moeIk heb drie jaar gewerkt om de Freeskool van de grond te krijgen. Wat een heerlijke, enerverende en soms ook intens moeilijke tijd. Ik heb zoveel geleerd en ben zo ongelofelijk veel krachtiger geworden. Het wegwerken van de de nonsense van de mind heeft zijn vruchten afgeworpen. Ik heb veel plekken in mij die ingenomen waren door mindpraatjes daarvan bevrijd en daar stroomt de liefde weer.

Ik heb de realisatie van mijn droom echter nog niet verwezenlijkt; een pand waar alles waar ons boek over gaat en wat ik hier beschrijf op het blog, geleefd wordt met meer mensen. Maar dat komt nog wel. Ik leg mijn ultieme droom tijdelijk op de plank.

Ik leg de komende tijd meer accent op onze commerciële activiteiten en breid die ook uit. Klanten zoals kinderdagverblijven, scholen, ouders kunnen nog steeds bij ons terecht.

Dit blog blijft in de ether en ik zal hier ook zeker blijven schrijven. Over kinderen, liefde, vrijheid, onderwijs en zo meer.

Eugenie

 

 

Geef een reactie

