Ik regel het zelf

fibelt2

Ik ben zes en regel zelf mijn afspraken.

Dat vind ik volstrekt normaal en natuurlijk alhoewel ik dat nooit zo zou verwoorden.

Ik ben tenslotte pas zes. Of al zes.

Het is maar hoe je kijkt.

fibeltMijn ouders vinden het belangrijk dat ik mijn binnenste volg. Dat ik doe waar ik van hou. Dat ik, ook al ben ik pas zes, leer verantwoordelijkheid te nemen voor mijn eigen leven. En natuurlijk ben ik pas zes en kan ik al heel veel en is er nog ontiegelijk veel te leren.. en te leven…

Ik ben pas zes.
Ik ben al zes.

Het is maar hoe je het ziet.

Maar ik maak mijn eigen afspraken!

Wat een plezier.

Het leven een dansfeest.

 

 

 

Geef een reactie

