Mama…?

angstMama…?

Waarom is er pijn?

Waarom is er angst?

Waarom, mama? Waarom?

Oh, mijn lieve schat… de tranen springen me in de ogen… wat zal ik hier op zeggen…

(Je bent nog zo klein… oh mijn god, wat ben je nog klein en overal om je heen zie je zoveel.. je ziet het zo goed en natuurlijk raak je in de war.. kinderen die elkaar pesten in de speeltuin.. een man die op straat zijn hond met een ruk aan zijn riem terughaalt.. mensen die ruzie maken.. mensen in de stress.. het is allemaal zo wezensvreemd.. ik weet zo precies wat je bedoelt.. het klopt zo allemaal niet… maar je bent zo klein… hoe moet ik het verwoorden…)

Kom maar hier.. ik sla mijn armen om je heen.. ik hou je voor altijd tegen mijn hart en je bent nooit alleen.. je kunt me altijd alles en alles vertellen en ik ben er altijd voor je.. mijn kleine prinses.. mijn kleine, krachtige maar o zo kwetsbare meisje.. mijn alles..

De liefde en de waarheid winnen het..

 

 

Geef een reactie

