Aan alle getalenteerde vrouwen die het verschil willen maken

unnamedVoor mannen ook trouwens.

Meet Fatima de Camera. Ze heeft vandaag keihard gewerkt om mijn stap in de richting mijn nieuwe koers mogelijk te maken. What a lady!

Nadat ik mijn plan om een Freeskool op aarde te brengen, een plek voor kinderen en volwassenen waar zij hun being zouden leren leven en hun mind onder beheer zouden leren nemen, op de plank schoof omdat ik het niet voor elkaar kreeg een power investeerder te vinden, ontstond er een samenwerking met een wereldvrouw. Die samenwerking werd vrij kort erop onderbroken. Dat was even een tegenslag maar ik ben niet snel down te krijgen. Ik werd stil, schakelde mijn mind uit (die probeerde vanuit alle mogelijke aanvalshoeken in te vliegen) en al gauw diende de volgende koers zich aan. Ik hou van het leven. Het schotelt mij continu de meest verrukkelijke ervaringen voor. Steeds nieuwe situaties, nieuwe gebeurtenissen, nieuwe mensen, alles nieuw. Als er ergens een deur dicht gaat, gaat er altijd weer een open.

Het was Jan (zalige man) die me al eerder wakker schudde en me deed inzien dat ik feitelijk meer dan tien jaar vrouwen non stop coach. Elke dag. En dat is waar. Ik doe dat gratis, dat dan weer wel.

Daar ben ik mee gestopt. Meteen. Wow, voelde goed. Toen stortte ik mij op de marketing. Ik ben afgestudeerd op internationaal marketing, heb als marketing manager gewerkt en weet dus hoe belangrijk marketing is. (Ook al had ik er tig jaar geleden een intense aversie tegen.)

En dit is wat ik hier in deze post meegeef aan alle getalenteerde vrouwen. Heb jij ook dat idee dat marketing om te kotsen is en dat je er niets mee kan?

Kom er maar op terug.

Ik ga je, als ik mijn eigen boel op de rit heb staan en geld maak, uitnodigen van mij (of ons, want Jan is inmiddels ook ingewijd in Marketing Nieuwe Tijd) te leren hoe je geld kunt maken door volkomen en volstrekt jezelf te zijn. De route is zo simpel als maar kan zijn. Je moet hem alleen weten.

Waar het om gaat is dat jij je leven hebt en dat je in je eigen leven ontzettend veel ervaring hebt opgedaan. Ervaring hebt verzameld. Die ervaring is je schatkist. Van elk onderdeel van elke ervaring heb je geleerd. En van elk onderdeel kunnen anderen dus van jou leren. En van jou leren is kostbaar. En wat kostbaar is, heeft waarde.

In onze maatschappij wordt waarde uitgedrukt in geld. Dus jouw leven en levenservaring is geld waard. Dat is punt 1.

Punt 2 is dat je die waarde moet zien te communiceren naar mensen in diezelfde maatschappij. Mensen die jouw waarde nodig hebben. Maar waar zitten die mensen? Er zijn zoveel mensen die op jouw ervaring en wijsheid wachten. Die het nodig hebben. Zij weten echter niet dat jij er bent. En jij weet niet waar zij zitten. Dat is waar marketing een antwoord op geeft, als het goed is. Marketing, goede marketing, verbindt. Excellente marketing verbindt en maakt de levens van alle partijen beter. Ook financieel.

Ik zit er nog volop in. Ben het zelf aan het doen en aan het ervaren. Later zal ik en/of Jan erover vertellen. Maar weet, dat jouw ervaringen super belangrijk zijn en grote waarde hebben. Wat je als stap nu kunt zetten is dat je je leven naloopt en kijkt welke ervaringen jou hebben getransformeerd. Als je dat helder hebt, kan ik je helpen die transformatie in te zetten voor anderen.

De weg naar succes komt vanuit being. Ook bij mij. En vandaag werd being ondermijnd door wederom die (*((%$ mind van mij. Ik belandde in de fase dat ik video’s opnam. En toen ging het fout.

Ik keek in dat zwarte oog van dat dode ding en alles in mij viel dood. Ik had niets meer te vertellen. Jan ik zochten en zochten. En toen kwam Jan met de sjaal. Hij gooide die om de camera heen en ineens was het geen dood, dwingend ding meer waar ik tegen sprak maar een maf ding. Ik moest zo lachen om die camera met die sjaal. De biologische weerstand die het ding in me opriep maakte plaats voor lol en nonsense. Ik was vrij. ‘Fatima’, zei ik, ‘Ik ga je vertellen over mijn proces! Hoe ik heen en weer slingerde van geluk naar ongeluk en hoe ik daaruit kwam’.

Ook deze middag was een middag die weer ingezet kan worden om anderen te helpen. Elke ervaring die je meemaakt is van waarde voor een ander.

Ik nodig je uit, met of zonder marketing, met of zonder camera, elke dag in je bed, voordat je gaat slapen, ZO naar je dag te kijken. Wat een oase aan ervaringen rijst er dan voor je geestesoog op! En elke, maar dan ook elke ervaring heeft waarde!! Voor een ander mens, die je nu nog misschien niet ontmoet hebt maar die je dan gaat ontmoeten of voor mensen nu al in je omgeving.

Leef, dans, geniet, ervaar. Het leven een dansfeest!

Geef een reactie

