Het wordt steeds gekker met die Dekker

koeU neemt het mij toch niet kwalijk dat ik geen foto van degene over wie ik het ga hebben, plaats? Ik wens geen vervuiling van mijn blog.

Daarom een prachtig ingekleurde tekening van mijn dochter die voor zich spreekt.

Er is iemand in Nederland die onze kinderen enorme schade berokkent. Dit figuur vindt het prima als ALLE gegevens van onze kinderen bij bedrijven terecht komt. Wat vindt jij? Jij financiert dit figuur dus je hebt er iets over te zeggen.

Welk belang heeft dit figuur dat hij een van de meest fundamentele basisfundamenten van ons bestaan aantast? Namelijk privacy. Welk belang heeft hij? Al over nagedacht? Aandacht aan besteed?

Lees het hier: http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/staatssecretaris-privegegevens-kinderen-weggeven-mag

En hier kun je lezen wat de antwoorden zijn op de kamervragen van Sander.

Dit figuur vindt het volkomen normaal dat alle gegevens uit jouw gezin over het internet gaan, verkocht worden en gedeeld met iedere idioot die daar denkt een commercieel slaatje uit te kunnen slaan.

Dat zijn de feiten.

Dus.

Wat ga jij, als vader of moeder doen hieraan?

Meewerken? Meld je dan maar af van dit blog. Ik heb je niets te bieden.

Wakker worden? Let’s shake hands en kom met je opmerkingen, je reacties, je vragen..

Actie? Laten we een movement beginnen van mensen die durven te gaan zeggen en leven: No more!

De toekomst wordt bepaald door NU. Er is geen ander moment.

Let’s meet!

 

 

 

Geef een reactie

