Stil

angstDeze wereld is in een hoog tempo schrikbarend donker aan het worden. Ik heb het uitdrukkelijk niet over het seizoen van het jaar.

Lijden
In mijn nabije omgeving, in mijn netwerken, overal mensen die lijden, die worstelen, die zo ontzettend hun best doen en zo ontiegelijk graag gelukkig willen zijn.. Ik zie veel, heel veel eenzaamheid. De krankzinnigheid die van het haagse pluche afkomt neemt elke dag toe. Ik zie het volk onrustig morren bij de zoveelste gestoorde maatregel, de zoveelste waanzinnige wet. Het volk wordt uitgemolken, tegen elkaar uitgespeeld, vernederd, opgejaagd door BOA’s die overal bloed ruiken, uitgeput, steeds dieper onderdrukt.

De chemtrails zaten trouwens weer vet tegen het luchtruim gekledderd. Ik hoorde dat het meldpunt kindermishandeling in ziekenhuizen een eigen kamer heeft gekregen. Breng jij je kind binnen dat uit de boom is gedonderd met een gebroken arm, wordt je aan een zwaar verhoord onderwerpen waar je ‘vrijwillige aan moet meewerken’. Alle ouders per definitie verdacht.. de politiestaat rukt op en wint steeds meer terrein.. ‘Het gaat ons om het kind’ dat dit overigens met grote ogen van angst allemaal moet aanschouwen. Zal nog niet in alle ziekenhuizen geïntroduceerd zijn..

Ik rijd in stilte in de auto. De huizen zijn versierd… Ben ik een planeet te vroeg uitgestapt?

Ons 2014
Wij hebben een schitterend 2014 gehad. We zijn ongelofelijk gegroeid. Intens veel geleerd over het vrijmaken van being van brein.. de bevrijding daarvan gevoeld en de effecten ervan in ons leven gezien. En nog. Dankbaar… We hebben een geweldige zomer gehad met mooie vriendschappen, zwemmen tot diep in de zwoele avond met wijn en lekkere versnaperingen. We hebben onze koers van ons leven gevonden hetgeen een heerlijke rust geeft. Ik herinner me nog dat ik met Jan in Rotterdam op een terrasje zat, heel lang geleden toen we nog geen rimpels hadden en dat we allebei het merkwaardige en ongemakkelijke gevoel hadden een ei te zijn dat maar niet uit wilde komen… Wat kwamen we hier in vredesnaam doen??

Ons levensdoel
Nu weten we het.. We komen ons vrij maken van de mindblur zodat we vol overgave onze essentie kunnen leven! En we  komen mensen die dit willen leren, dit leren.

A N G ST V R I J zijn en dus leven zoals het bedoeld is.

Sindsdien werken Jan en ik samen aan ons nieuwe leven. De kinderen bewegen om ons heen en met ons en gaan goed. Soms kijken we elkaar lachend aan: we bouwen een business met kinderen om ons heen… djeez.. Hoe halen we het in ons hoofd.. Het ziet er naar uit dat 2015 een nog beter jaar wordt.

Heel, heel stil word ik ervan als ik al het lijden zie. Ik voel mijn hart. Wat een aparte sensatie is dat in mijn hartstreek. Het is een soort gloeien, rond wervelen van energie..

Het moet anders, het kan anders
Dit moet echt wezenlijk anders, mensen. Dit moet fundamenteel anders! Dit kan wezenlijk anders! Wij zijn hier om lief te hebben, te genieten, angstvrij te leven..

Positief denken is niet het antwoord
Mijn geliefde moeder zegt altijd moedig: ‘Je moet maar naar de positieve dingen blijven kijken’. Maar dat houdt uiteindelijk echt geen stand. Als het onrecht tegen je voordeur op golft kun je wel proberen te glimlachen bij het opkomen van de zon omdat die zo schitterend is, achter de nevels van de chemtrails maar als het hart bloedt moet daar een antwoord opkomen. Alleen being kan een helend antwoord geven op de ravage op aarde. Op het lijden van de individuele mensen. En dat antwoord bestaat! Het is beschikbaar.

Het wezenlijke antwoord op lijden
Er is een veel fundamentelere transformatie nodig dan heen en weer te fietsen van de ene naar de andere kant van het brein. We moeten being in, de mind temmen en een andere wereld met elkaar scheppen van daaruit.

In je essentie zijn
Maandag gaan Jan en ik nieuwe packages maken voor de site om vrouwen in hun kracht te brengen. We gaan in 2015 veel lezingen geven zodat de basisinformatie over leven vanuit je essentie/het tackelen van je mind, overal ter beschikking komt.

Naast de lezingen, komen er workshops waar dieper op de materie wordt ingegaan en waar mensen hun eigen praktijkervaring inbrengen. Als je naar huis gaat heb je nieuwe inzichten en kun je je eerste stap zetten in de praktijk.

Aan de workshops zit een webinar gekoppeld. Deze webinar is exclusief voor de mensen die de workshop hebben gevolgd. Zij kunnen tijdens de webinar alle vragen stellen over situaties waar zij in hun dagelijkse praktijk tegen aan zijn gelopen. Ik ga net zo lang door tot alle vragen zijn beantwoord.

Het enige probleem in deze wereld is de op hol geslagen mind.. als je die onder beheer hebt, verandert je leven…

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “Stil

  1. Wederom een prettig leesbare heldere verwoording van hetgeen IS, hoe pijnlijk ook ,het IS en daar kunnen we alleen omheen en doorheen door het aan te kijken en te accepteren dat wij er aan mee hebben gebouwd ,het mede in stand houden en er mede verantwoordelijk voor zijn. En het daar niet bij te laten. Een “onhandelbaar” kind kan enkel door zijn eigen omgeving tot de orde geroepen worden en herstellen met wakkere steun van zijn eigen omgeving. Dat onhandelbare kind staat voor onze maatschappij, wij zijn het zelf die moeten ontwaken en onze maatschappij dragen, vertrouwen,liefde, samen. Wakker, niet zweverig.

  2. Mooi verwoord, dit artikel. Hoe de onderdrukking werkt, maar ook hoe we ons ervan kunnen bevrijden! Door hetgeen dat mis is onder ogen te zien en een geweldloze confrontatie aan te durven gaan.

Geef een reactie

