Ik bak ik bak wat jij niet bakt

FidemieIk weet hoe het werkt.. Als de kleine keukenprinses het schort ombindt en vraagt of ze de keukenkastjes in mag, dan weet ik hoe laat het is…

Pannenkoekentijd!!

En ja hoor, ik hoor de koelkast open gaan en dichtgaan en de keukenkastjes hetzelfde en de boter belandt op het aanrecht de eieren fijngeknepen boven de beslagkom dus dat is even pielen om de schalen weer uit het beslag te krijgen en dan roeren en vol trots de plastic beslagkom tegen de gloeiendhete koekenpan zettend zodat het beslag door het ontstane gat de tegels van de vloer op stroomt.. even soppen dus… ondertussen brandt er een pannenkoek aan maar dat maakt geen fuck uit die wordt gewoon vol trots onder gegoten met dadelstroop uitgedeeld aan het eerste het beste slachtoffer in de familie..

Dat is wel even een klimbeurt waard..

pankok

Fi

Ik ben zes bijna zeven dusse….

Dansen met die hap!

Geef een reactie

