Boekreview ‘Opvoeden in een gestoorde wereld’

hoedEr was een boek te vergeven aan de mensen die zo aardig waren een boekreview te schrijven.

loodjeDus Tygo trok een nummer..

nummer2En dat was Laura die schreef: ‘Opvoeden in een gestoorde wereld’ zou eigenlijk een waarschuwing vooraf moeten hebben: “Het lezen van dit boek verruimt je bewustzijn, en daarna kun je niet terug”. Dit boek heeft een grote impact gehad op mijn gezin en mijn leven.

Ik heb het niet in 1x kunnen uit lezen. Ik moest hoofdstukken echt verteren, soms het boek wegleggen omdat het me raakte of verontruste… Maar ik moest het boek ook steeds weer oppakken. Want het liet me niet los. Want er was ook veel herkenning, het resoneerde op een diepe laag en er waren ook veel ahaa momenten. Het lezen van dit boek heeft me heel veel geleerd over mezelf, over mijn kinderen, over mijn relatie en de dynamiek in mijn gezin. De praktische voorbeelden hebben me handvatten gegeven waar ik wat mee kan. Een aanrader voor alle ouders die graag een omgeving willen scheppen waarin kinderen op kunnen bloeien als de krachtige, levendige, liefdevolle en authentieke mensen. De wereld zou er stukken minder gestoord van kunnen worden!

Klik hier voor meer recensies,

Heel erg bedankt allemaal!

Geef een reactie

