Seks versus liefde

cover ebook kopieMet dank aan mijn geliefde Jan Nouwen, is dit Ebook door mij geschreven. Een Ebook waarvan ik vermoed dat het zowel controversieel zal zijn als bevrijdend.
Ligt een beetje aan je bewustzijnsniveau wat je reactie zal zijn..

Hoe dan ook, het is een tekst die ik als puber super graag had willen lezen en die me van veel klote-ervaringen had weg gehouden. Omdat ik dan erkend zou zijn in mijn weten. En daardoor zou ik meer gehoor hebben kunnen geven aan dat weten, waarmee we geboren worden. Het weten als vrouw dat we op aarde op de eerste plaats liefde willen leven.

Liefde, wat we zijn, gespiegeld willen zien.

Ik wil als vrouw dat mijn man mij liefheeft. Als dat zo is dan volgt de rest van het scheppen van mijn leven vanzelf. In diezelfde lijn, namelijk liefde. Ik schep een liefdevol, vreugdevol leven.

Als ik met mijn man de liefde kan leven en dus de liefde bedrijf (hetgeen iets totaal anders is dan seks hebben), verdampen de problemen. Als sneeuw voor de zon.

Alleen de mind produceert problemen.

Ik kan de liefde alleen met hem bedrijven als ik het verschil in mij weet tussen de werking van mijn mind en wie ik werkelijk ben. En als ik in die dimensie leef, liefde, van wie ik ben, dan leef ik liefde en schep ik alleen maar liefde.

Het is zo simpel.

En zo moeilijk in deze wereld van waanzin en corruptie.

Enfin, voel en oordeel zelf. Klik hier om het Ebook te bestellen. Het is nu nog gratis 🙂

Zwaai!

Eugenie

 

 

 

 

Geef een reactie

