Angstvrij in deze maatschappij

2016-03-14 12.14.37Angstvrij in deze maatschappij! Dat kan.

Iedereen die ik ken is het geweld, het bedrog en de oorlogen in deze wereld meer dan zat! We willen een liefdevolle wereld! We willen wezenlijke veranderingen.

Om de wezenlijke veranderingen te bewerkstelligen is het nodig dat we zonder angst, vanuit onze authentieke kracht, gaan handelen.

Gedurende mijn webinars en workshops (houd de agenda in de gaten) kun je tegen een schappelijk prijsje kennismaken met mijn werk, dat leidt naar een angstvrij bestaan.

Heb je er van geproefd, heb je ervaren dat het concreet werkt en ben je enthousiast om werkelijk grondig aan de slag te gaan om angstvrij te leven dan is de basistraining van drie maanden ‘Master je Mind’ een mogelijkheid die daarna voor je open ligt.

Master je Mind
Een gelukkig, vrij, liefdevol leven. Ik dacht heel lang dat dit pas kon als de wereld was veranderd. De wereld die mij angst aanjoeg.

Ik zag het verkeerd. Angst ontstaat in mijn brein. De angstcentra in mijn brein reageren op signalen van buitenaf en van binnenuit. Mijn denken speelt hierin een grote rol. Mijn hypothese was dat er een verbinding ligt tussen mijn denken en de angstcentra in mijn brein. Ik dacht: ‘Als dat zo is en ik kan die bypass doorbreken dan verdwijnt de angst. Daarvoor in de plaats komt authentieke kracht. Dan sta ik zonder angst in de wereld. En dan handel ik krachtig, effectief ten bate van iedereen.’

Ik dook de neurologie in. Mijn hypothese klopt. En mijn aanpak werkt. Ik werk rechtstreeks met mijn brein en de programma’s die er draaien.

Wezenlijk vrij worden is angstvrij worden. Van binnen. En dan naar buiten.

LEES HIER MEER

Geef een reactie

