Nooit meer boos op je kind

DSCF4362Ik kan dat kind wel wat..
Woede in de ouder naar het kind is iets waar niet makkelijk over gesproken wordt. Onder vrouwen wordt het nog wel eens gedeeld maar je loopt er niet mee te koop. Het is wat je noemt een taboe. En juist dat taboe zorgt voor stagnatie in verandering en vooruitgang. Zoals ook schaamte en schuld de doorstroom naar oplossingen en verandering belemmeren.

Even lekker lezen
Ik schreef er jaren geleden al artikelen over. https://freeskoolnederland.wordpress.com/…/het-taboe-in-op…/

Stop die woede en word gelukkig
Ik zie zoveel ouders hiermee worstelen, in stilte, met schaamte en schuld en in eenzaamheid. Net als ik toen. Je bent niet alleen.

Ik vond de tools en werkte me definitief weg uit die situatie. Laat me jou helpen hetzelfde te doen. Het is zo heerlijk te kunnen zeggen: ‘Ik had woede-aanvallen’. Als ik het kan, kan jij het ook.

Nu ik weet hoe het brein werkt en ik zelf definitief een eind heb gemaakt aan het slaan met deuren, schreeuwen, speelgoed in de Kliko dumpen etc, durf ik te zeggen dat wanneer je exact doet wat ik leerde, jij ook vrij wordt. Ik garandeer dat.

Stop de reflex
Het is namelijk bijzonder goed te doen om deze reflexmatige reacties van je brein, want het is echt niet meer dan dat, een definitief halt toe te roepen. En dan ben je er na een tijd voor altijd vrij van.

Hoe diep wil je gaan?
Als jij dit wilt bereiken daag ik je uit hier je schouders onder te gaan zetten.
Maar ben je werkelijk serieus?
Wil je echt echt echt af van die ellende?
Ben je bereid tot het uiterste te gaan om dit doel te bereiken? Voor jezelf? Voor je kinderen?

Knallen dan! Met mij. En met anderen die hetzelfde willen. Die dezelfde passie delen vrij te worden van de woede. Omdat ze het verdienen. Omdat de kinderen het waard zijn. Omdat het godzalig voelt die absurde reacties naar je geliefden definitief te stoppen. Omdat vrijheid en jezelf ervaren zalig is.

Mail me. Wanneer? Nu. Gewoon nu. Niet wachten. Waarover? Over hoe het nu is. Over je verlangens. Je doelen. Hoe je wilt leven zonder die woede. Gewoon beginnen met rammelen op die toetsen. Beschrijf me jouw situatie. Leg het op het kleedje.

Kom je daar niet uit mail me dan ook! Ik coach je zodat je je doelen helder krijgt. Dat krijgen we binnen een kwartier voor elkaar. En het is gratis omdat je dan meewerkt aan het vorm geven van een workshop. Fun!

Daarna zorg ik dat er een workshop komt waar jouw vragen beantwoord worden en je gaat oefenen met de eerste stappen die jij kunt zetten. Samen met anderen. Je hoeft het niet alleen te doen. Nergens voor nodig. Samen is veel beter en veel leuker. Je krijgt nieuwe kennis die tot nieuw bewustzijn kan leiden. Van daaruit kun je tot nieuw gedrag komen. Stap voor stap. En langzaam. Want je weet: goed hout groeit langzaam! Ik kijk uit naar je verhaal en ga er uiterst zorgvuldig mee om. eugenie@eugenievanruitenbeek.com

Wat ik nodig had om de woede te stoppen was in ieder geval dit:

  1. de werking van mijn brein kennen met daarin de werking van de problemenmaker: de mind
  2. het stoppen van mijn denken
  3. het ervaren van mijn essentie
  4. kennis nemen van de verschillende bewustzijnsstadia waar mijn kind door heen gaat
  5. inzicht in mijn reactie op die stadia vanuit mijn eigen bewustzijnsstadium
  6. wat heeft mijn kind werkelijk nodig?

Dit leidt er toe dat er op zijn minst drie bijeenkomsten (E80,- per dag) komen.

  1. Werking brein en relatie met essentie
  2. Bewustzijnssontwikkeling van kind tot volwassenheid
  3. Praktijksituaties en oplossen

De rest vul ik in met jouw persoonlijke onderwerpen.

Garantie
Ik garandeer, wanneer je de stappen volgt, dat je succes boekt. Als je je doel niet hebt bereikt terwijl je wel alles hebt gedaan wat ik je aanbood dan bestaat de mogelijkheid dat je je geld terug krijgt.

Dan wil ik van je leren waar ik in mijn training of begeleiding de oorzaak was dat jij je doel niet kon bereiken. Daar hebben we dan vol plezier contact over. Ik wil dan wel zien dat je tot het uiterste bent gegaan. En ik ben veeleisend, ik vertel het je maar vast. Dat is het vol leven waard.

Het leven een dansfeest!

Warme zwaai,
Eugenie

Geef een reactie

